19 października 2010

Bluzka model 112 po raz pierwszy...

Będąc w tekstylnym (jak zwykle całkowicie "przypadkowo") zobaczyłam tę piękną, czerwoną, grubą i mięsistą ;) dzianinę i... musiałam ją kupić choć do najtańszych nie należała. No dobra, ktoś powie, że materiał w cenie 18 zł/m to i tak niewiele ale ja kupuję dzianinki po 7-10 zł/m!

Wracając jednak do tematu bloga, to bluzkę szyło mi się wyśmienicie. Fajny, porządny materiał, nic się nie marszczyło, nie strzępiło i nie falowało itd. Cud, miód i orzeszki :) ALE nie przewidziałam jednego - ten materiał jest chyba ciut za sztywny na tak dopasowaną bluzkę. A szkoda, bo jest dostępny jeszcze w kolorze czarnym i granatowym. Planując budżet na listopad już uwzględniłam w wydatkach 160 cm tej granatowej dzianiny :> Póki co nadal główkuję: kupić czy nie kupić?!

Zdjęcie robione na szybko, aby tylko pokazać jak bluzka wygląda na żywej bryle ;) "Fenomanalna" jakoś jest skutkiem słabego oświetlania i późnej pory. Bluzka jest dłuższa (czyli tak jak lubię) i mam zamiar do niej nosić pasek w talii. Gdy tylko małżonek wyrazi chęć to postaram się o lepsze foto. W sumie koszt całościowy wyniósł 24 zł w tym 4 zł za szpulkę 100 m nici (co za masakryczna cena!) którą zużyłam w całości yhhhh....

Pozostały mi jeszcze 2 takie bluzki do uszycia... Do następnego!

6 komentarze

  1. bardzo mi się podoba, bardzo lubię takie bluzki proste a zarazem efektowne bo pasują do wszystkiego i nigdy nie wychodzą z mody...no i ta długość super ...bo nie wiem czemu ale przypadłością takich bluzek ze sklepów jest ich właśnie długość ...ja też lubię dłuższe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta bluzka :) Btw, ale Ty jesteś szczupła, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka - super kolor, takich basics nigdy za dużo - szyj następne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. na zdjęciu nie wygląda na zbyt sztywny. bluzka wyszła znakomicie. będę czekać na zdjęcia w zbliżeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam zdolne łapki:) fajne rzeczy szyjesz. A gdzie Ty kupujesz takie tanie materiały?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny dziękuję za miłe komentarze :) dla mnie to taki "kop" do dalszej pracy!

    Anonimowy materiały kupuję w Łaziskach Górnych. Powinnam dostać jakieś zniżki na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)