15 marca 2015

Słoneczko

W niedzielę nie pakuję zamówień  - w niedzielę szyję dla siebie bądź kończę małe zlecenia.


W ten piękny i słoneczny dzień dane mi było skończyć zamówione słoneczko-gryzak dla córeczki Pani Małgosi. Kolory dobierała mama a ja byłam odpowiedzialna za całą resztę. Efekt końcowy bardzo pozytywny, jest radośnie i kolorowo.




Przód i tył słoneczka jest uszyty z bawełny, twarzyczka z cienkiego filcu a promienie to tasiemki rypsowe i krajki.


Mam nadzieję, że przytulanko-gryzak przypadnie do gustu Małej Damie.
Miłego gryzienia i obyś ząbkowanie przechodziła bezproblemowo!


Pozdrawiam!
Sus

17 komentarze

  1. Postanowienie bardzo mądre - popieram :)
    A słoneczko śliczne.. Takie kolorowe i radosne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo radosny gryzaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak robiłaś tą uroczą buzię? Minka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy i usta wyszywałam na maszynie ściegiem prostym wzmocnionym. Rzęsy i nos kordonkiem :)

      Usuń
  4. Urocze to słoneczko :) Też uważam, że każdy powinien znaleźć jeden dzień w tygodniu dla siebie, nie dla obowiązków, a przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne słoneczko! Mam nadzieję, że za oknem też już coraz więcej słońca będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje ze spodoba sie mojej Tosi :-) czekamy na przesylke :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Milutkie to słoneczko :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ojjj przydałoby się takie mojej Zuzi :D właśnie jest na etapie ząbkowania i gryzienia dosłownie wszystkiego co jej w ręce wpadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i pożyteczne, no i mega pozytywne słoneczko :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedziela - dzień święty! :) A wykorzystany na szycie najpiękniejszy :)
    Słoneczko cudne i na pewno przypadnie do gustu nowej właścicielce!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ! Tył bardzo fajny patchworkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)