27 sierpnia 2017

Moja pierwsza torba

Wstyd się przyznać ale to moja pierwsza, własnoręcznie uszyta torba. Nie licząc czasów technikum i toreb szytych z resztek sztruksu - takich z zapięciem na rzep, na długim i wąskim pasku. Staaare czasy.


Torby nigdy nie były czymś co lubiłam szyć. Interesowały mnie ubrania bo tych zawsze mi było mało ;)
Ta torba to zamówienie specjalne złożone przez naszą Panią Sołtys. Torba jest podarunkiem dla pani, która wprost uwielbia sowy!

OK zlecenie było takie: uszyć coś z sową. Pomyślałam że uszyję dużą i pojemną torbę na zakupy, zapinaną na zamek, z podszewką i ozdobną kieszonką w kształcie sowy. Poduszki są oklepane, z ubraniem trochę strach gdy nie widzi się osoby dla której się szyje. Torba wydała nam się idealnym pomysłem.



Mam nadzieję, że nie wyszła zbyt dziecinna... z drugiej strony to torba na zakupy czy weekendowy wypad za miasto a więc może być "mniej poważna" i "z jajem".

Torba jest uszyta ze średnio grubego jeansu i naturalnego lnu, który niedawno otrzymałam od mojej wspaniałej koleżanki Izy (dziękuję raz jeszcze!). Len miał przełamać monotonię i nadać torbie lekkości. Sowa jest uszyta z tkanin bawełnianych i filcu.



Podszewka w sowy (a jak! Mam taką tkaninę bawełnianą w sklepie) fajnie wpasowała się w upodobania właścicielki i estetycznie wykończyła torbę od środka.



Sama torba jest dość duża a przy tym pojemna i lekka. Przyznam, że bardzo mi się ta lekkość podoba i w sumie to mi samej przydałby się taki torbiszon na co dzień :)
Jeśli chodzi o wymiary to skorzystałam z podpowiedzi na blogu  ETI - bardzo fajnie wytłumaczone krok po kroku jak i co uszyć choć mi najbardziej zależało na wymiarach bo nie chciałam aby torba była za mała albo z duża. Ta jest moim zdaniem idealna!



I to byłoby na tyle. Czekają kolejne zlecenia, które mam nadzieję niebawem tutaj zaprezentować.

Pozdrawiam!
Sus

18 komentarze

  1. Świetna torba i urocza aplikacja. Torby powinny wejść do Twojego "repertuaru" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna torba. Ładnie się prezentuje. A sówka jest przecudna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja torby i torebki to prawie nałogowo szyję...Pomysł szycia toreb jest bardzo dobry.Poieram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) Torba ma idealną wielkość, pojemna, dużo do niej wejdzie, a sowa dodaje uroku i charakteru. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uszyj sobie! Bo bedzie tak, jak w powiedzeniu, ze szewc bez butow chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zakupy i na co dzień jak znalazł :D Niesamowicie podoba mi się motyw tej sowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba fantastyczna! Solidna i bardzo estetyczna. Na widok sówek ukrytych wewnątrz aż się uśmiechnęłam. Lubie takie niespodzianki. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna torba i niedlugo tez cos fajnego stworze, bo zamowilam sobie niedawno u Ciebie troche drobiazgow,paczka doszla, przecudna i bardzo dziekuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super torba! Jedyna w swoim rodzaju! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest niesamowita! Te wykończenia są rewelacyjne : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu wstyd? Jest rewelacyjna ta torba ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)