23 marca 2018

Zlecenia i uszytki - vol 3

Przed Wami kolejna porcja zleceń, które miałam przyjemność uszyć od sierpnia zeszłego roku (sic!). Miałam opublikować je wcześniej ale nim obrobię zdjęcia (jak widać) mijają lata świetlne!

Musiałam cofnąć się do poprzedniego wpisu o uszytkach gdyż już kompletnie nie pamiętałam na czym skończyłam. Jak się okazało na brak pracy nie mogłam narzekać o czym zaraz się przekonacie.

1. Pościel dla Wiktorka - mimo, że krokodylki nie są już dostępne w ofercie sklepu to połączenie gwiazdek i krokodyli absolutnie skradło moje serce :)


2. Prześcieradło na gumce w jasno błękitny zygzak chevron.



3. Lisi komplet do wózka dla małego Karolka. Obecnie Karolek ma już kilka miesięcy a ja uszyłam dla niego pościel do łóżeczka.
Liski na popielu, Minky szare
4. Bandanka z delikatnego batystu w ptaszki dla Małej Zosi.

5. Poduszki do przedszkola - wiadomo, niemal obowiązkowa pozycja na liście wyprawkowej małego przedszkolaka. Różowa dla Weroniki, żółta dla Igi.




6. Marynarska bluza dla synka mojej internetowej koleżanki :) Dzianina pętelka w kotwice.


7. Duża kołderka(140 x 160 cm) + poszewka na poduchę (70 x 80 cm) dla Gośki.  Umęczyłam się okrutnie ale radość dziecka bezcenna :)




8. Komplet ananasowej pościeli dla Majeczki. Uwielbiam ten wzór i marzy mi się uszycie sukienki w ananasy dla jakieś małej damy.

9. Chusta z frędzlami dla Kingi. Powstała też druga identyczna tylko w mniejszym rozmiarze dla młodszej sis Kingi.


10. Torba na zakupy. Sporadycznie szyje torby ale ta bardzo mi się podoba. Tkanina "homedecor", wykrój ETI blog - polecam!


11. Świąteczny bieżnik i serweta + poszewka z resztek. Nie marnujemy resztek.




12. Zasłony do pokoju dziecka + poszewki na poduszki z resztek tkaniny.


13. Trzy obrusy na stół: alpejskie serca + krateczka vichy biało-czerwona. Razem tworzą piękny duet!


14. A tu coś do mojej kuchni - firana i zazdroski z resztek :)



15. Zazdroski świąteczne dla pewnej Pani Dyrektor ;) Mikołaje oczywiście z etasiemki.net


16. Świąteczny prezent dla Weroniki - sukienka w chmurki. Pierwotnie był to wykrój na bluzeczkę (Ottobre Kids), który został nieco zmodyfikowany.


17. Świąteczny zestaw do naszego domu. Ojjj ledwo udało mi się go uszyć przed świętami...


18. Poduszki bawełna + minky dla dwóch fajowych braci :)


19. Bluza dla dziewczynki.


20. Pościel dla chłopczyka: samoloty zielono-białe + kropeczki na popielu. Cudne połączenie!


21. Jedna z najciekawszych pościeli jakie uszyłam: łosie na granacie + trójkąty żółto-granatowe. Długo przekonywałam klientkę, że to razem będzie pięknie wyglądało i uffff - udało mi się ją przekonać :]


22. Bieżniki i serwety + poduszka z resztek dla mojej ulubionej klientki :)



23. Przecudna pościel dla Karolka: miasteczko małego chłopca + kropeczki na beżu - połączenie, które wszystkim się podoba :)



24.  Poszewki na piankowe podkładki do siedzenia w marynistycznym stylu.



25. Na sam koniec sukienka dla Igi - wykorzystałam resztę jerseyu w chmurki, który mi pozostał. Fajnie i całkiem słonecznie wyszło.


Jak widzicie wcale ni próżnuję i cały czas coś szyję. Szerze to się nie wyrabiam czasowo gdyż mam tyle zleceń. Chciałabym wreszcie uszyć coś dla siebie ale nie mam kiedy. Z drugiej strony nie ma co narzekać skoro jest praca :)

Pozdrawiam!
Sus

13 komentarze

  1. Wszystko jest super :) fajne są te poduszki z dodatkiem minky :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - dzieciaki je uwielbiają :) uszyłam ich więcej tylko nie mam zdjęć :)

      Usuń
  2. Cześć,
    Bardzo się cieszę, że masz tyle zleceń. To musi być super :) sama chętnie zajęłabym się szyciem dla innych, ale nie wiem skąd wziąć klientów.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu zlecenia się fajne ale czasem mnie to wszystko przytłacza i przeraża (może kiedyś napiszę o tym osobny post) bo wiesz mam i sklep i poprawki. Zwykle jest tak, że o pracę nie trzeba się starać - ona sama przychodzi. Jak pozyskać klientów? Dać ogłoszenie w lokalnej prasie, na kilku portalach (polecam olx - świetnie się sprawdza), założyć swoją stronę na facebooku, zawiesić banner :) Poza tym wieści szybko się rozchodzą a zadowolony klient wróci i jeszcze przyprowadzi ze sobą innych :)

      Usuń
    2. Tak zamierzam zrobić. Powoli rozkręcę, może zlecenia będą przychodzić.

      Ja Ciebie podziwiam bo i sklep i szycie to masa pracy, ale robisz to co lubisz :)
      Pozdrawiam,
      Kasia

      Usuń
  3. Ojojoj, ale sie posypalo uszytkow i wszystko takie piekne!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : Daaawno do Ciebie nie zaglądałam :) Musze zerknąć co tam fajnego uszyłaś :)

      Usuń
  4. Ⅴery gpod info. Lucky mee I discovered yur website by chance (stumbleᥙpоn).
    I've saved as a favorite fօr later!

    OdpowiedzUsuń
  5. No moja droga to poszalałaś iście hurtowe szycie, a i prezentacja bardzo bogata. Sporo tego naszyłaś. W pełni rozumiem fakt, że niektóre prace muzą swoje odczekać zanim ujrzą światło dzienne w tym wirtualnym skrawku naszego życia. Mam dokładnie tak samo. Zdjęć na komputerze trochę zalega, ale czasu na obróbkę zdjęć juz często brakuje niestety. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no! Uzbierała się spora kolekcja! : D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)