26 kwietnia 2017

Słonie... słonie... wszędzie widzę słonie!

Szyte na maszynie, szyte ręcznie, robione na szydełku, uszyte z kolorowego filcu, ulepione z gliny i wypieczone w piecu, słonie z wikliny papierowej, słonie na kartkach ozdobnych i albumach na zdjęcia - to wszystko od Was!
Każdy słoń był ważny. Każdy przesłany/przywieziony do mnie słoń został przekazany Fundacji Stonoga i w konkretny sposób przyczynił się do wsparcia leczenia Janka Suchonia.


Tym wpisem chciałam podziękować wszystkim tym, którzy odpowiedzieli na mój apel i przyłączyli się do akcji szycia słoni. Było Was aż 27 osób (nie licząc mnie) i przesłaliście ponad 50 słoni. Słonie przekazałam w dwóch turach. Drugą turę klika dni temu ponieważ w Łaziskach Górnych odbyła się wielka impreza na rzecz Janka i słonie były fantami :)
Poniżej lista osób, które ofiarowały słonie. Tym razem nic się nie skasowało :)
1. ELAU - pierwszą paczkę, a w niej dwa cudne słonie, otrzymałam właśnie od Elżbiety :)
2. Biall Sp. z o.o. - nie wiem kto się podszywa pod tę firmę ale w paczce znalazłam słonia pokaźnych rozmiarów, ślicznego i kolorowego :) Dziękuję Ci dobra duszyczko i pamiętam, że otrzymałam też od Ciebie fanty na koncert na rzecz Michała Moronia :*
3. Joanna Bober - duża paczka a w nie mnóstwo filcowych słoni :) Co jeden to ładniejszy :) Musiałam Staśka odganiać bo już chciała sobie jednego  przywłaszczyć :> No i wiem, że jesteś też klientką mojego sklepu :)
4. Paulina Dubiel - cudowny, różowy słoń w kratę. Jest absolutnie śliczny!! Napewno sprawił komuś wielką radość :)
5. Małgorzata Dzierzawowska - rewelacyjny  słoń w stylu góralskim ;) No powiem Ci, że świetnie wyglądał i mocno wyróżniał się na tle innych :D
6. Barbara Sielicka z pracowni Kless - prześliczny, kolorowy i perfekcyjnie uszyty pluszowy słoń Elmer. Zazdroszczę umiejętności bo to stopień perfect :) I serdecznie dziękuję za ciepły liścik... jest mi ogromnie miło :),
7. Agata Szymańska - dwa, śliczne słonie w kropeczki :D Świetnie uszyte, pięknie dobrane kolory - bomba!!
8. Danuta Sidorska - super pomysłowe i świetnie wykonane 3 słonie dla najmłodszych :D Z szeleszczącymi uszami i metkami do "ciumkania". Mega fajne! I dziękuję za pozdrowienia :)
9. Pracownia Ceramiczna BIS - cudne słoniki-zawieszki w dwóch kolorach i z supełkami na trąbach - coś pięknego! Pomysłowe i perfekcyjnie wykonane. Przepiękne ozdoby :) Dziękuję dziewczyny!
10. Kasia Koudracka - za niesamowitego słonika w kratę, z uszami w kształcie serc :) Jest boski :D Podziwiam wyobraźnię i zdolne ręce, które go stworzyły :D
11. Zuzanna Kubska - za dwa śliczne słoniki, które od razu chciał przygarnąć Stasiu ;)
12. Szydełkowe Różności - za 3 piękne koszyczki ozdobione słoniami. Napatrzeć się nie mogę na tę perfekcję. To czysta radość dla oczu :)
13. Ania Frąckiewicz - za 3 cudowne kartki handmade ze słoniami i balonikami. One są przecudne! Proste, czytelne, nieprzeładowane i szalenie eleganckie :) Dziękuję również za przemiły liścik, który zachowam na pamiątkę :-*
14. Katarzyna Hahn - za zupełnie wyjątkowy album harmonijkowy na zdjęcia :) Okładka albumiku jest oczywiście ozdobiona słoniem. Prześliczna praca, myślę, że ktoś kto go wylicytuje będzie miał zupełnie wyjątkową rzecz do przechowywania zdjęć :)
15. Sylwia Długosz - ojej aż mnie zatkało jak zobaczyłam tego słonia...Nie chcę z tej całej masy przepięknych słoników gloryfikować niektóre egzemplarze ale ten od Ciebie jest niesamowity! No po prostu szczena opada! Słoń-tilda w przepięknym ubranku mam nadzieję, że przyniesie Jankowi miliony monet bo jest tego wart!
16. Kasia Kłos - za te śliczne słonie ręcznie szyte, które w dodatku wcale nie wyglądają jak ręcznie szyte ;)
17. Ewa Naczyńska - za trzy śliczne szydełkowe słonie. Jak się okazało Ewa dzierga od miesiąca a już takie cuda wyrabia ;)
18. Alicja Łakota-Skorupka - za zupełnie niezwykłego i niespotykanego, wyplecionego z wikliny papierowej zielonego słonia oraz pięknie uszytego słonika :) Dziękuję Ci kochana i miło było Cię poznać :)
19. Justyna Botor - za dwa pomysłowe śliniaczki-słoniki :) Są rozbrajające :D 
20. Osoba Anonimowa - sąsiad przekazał paczkę a w środku 4 prześliczne słoniki uszyte z wełny. Boskie! Szukałam danych nadawcy ale nie znalazła :> Kimkolwiek jesteś DZIĘKUJĘ!!
21.  Osoba Anonimowa - za pięknego, dużego słonia w kwiatki :) Jest uroczy i taki swojski :)
22. Iwona Golek - za 3 przecudnej urody słonie uszyte z bardzo fajnej bawełny. Bardzo dziękuję za przyłączenie się do akcji. Liczę, że osiągną dobrą cenę :)

23. Ewe Lina - za ręcznie szyte słonie z bawełny i z filcu. Bardzo Ci dziękuję za przyłączenie się do akcji
24. Weronika Górak-Pietrowska - za ofiarowanie pastelowego słonika. Słoniś jest nietypowy bo namalowany farbami, pastelowy, przesłodki :) Miło było Cię także osobiście poznać :)
25. Skowrońska Kasia czyli e-fectyinspiracji - za 4 słodkie, kolorowe i zupełnie wyjątkowe słoniki :) Jak zawsze jesteś ze mną i jak zawsze podziwiam perfekcjonizm i staranność wykonania :)
26. Agata Cyr (nie wiem czy dobrze odczytałam nazwisko) - za ciekawego, grafitowo-folkowego słonia ręcznie szytego :D 
27. Marta... i tutaj mój błąd bo nie odpisałam nazwiska zanim Stanisław porwał skrzynkę z adresem :( Bardzo Cię przepraszam ale i z całego serca dziękuję za trzy piękne słonie ręcznie szyte i za dwa "kupne" :) 

Poniżej prezentuję zdjęcia Waszych i moich prac. Wszystko pięknie uwiecznione.
















Janek prócz słoni otrzymał także życzenia zdrowia, zapewnienia o modlitwie i pamięci - jesteście niesamowite!! To zaszczyt z Wami współpracować :) Raz jeszcze dziękuję i liczę na Waszą pomoc w przyszłości :)
Buziaczki i pozdrowienia! 

Sus 

7 komentarze

  1. Cudnie, że wszystko dotarło na czas. Mam nadzieję, że szczęśliwe słonie spełnią swoją rolą, że znajdą się chętni na ich zakup, a tym samym wesprą leczenie Janka. Jak długo mi sił starczy zawsze z radością przyłożę "moje ręce" do takich akcji. Pozdrawiam serdecznie wszystkich biorących udział w akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonie zostały wycenione i sprzedane jako fanty w loterii :) Część byłą zlicytowana ale nie wiem które. Fundacja zebrała blisko 15000 zł więc to naprawdę konkretna kwota zasilająca konto Jaśka. Bardzo Ci dziękuję, że zawsze odpowiadasz na moje apele :*

      Usuń
    2. To super, że aż tyle udało się zebrać. No i cała przyjemność po mojej stronie. Cieszę się, że mogłam się do czegoś przydać. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca i liczę na dalszą pomoc bo napewno takowa się pojawi :)

      Usuń
  3. cześć, rozpoznałam swoje słonie na zdjęciu i po opisie pod nr7,dwa słonie w kropeczki różowe i zielone ale nazywam się Edyta Szymalska a nie Agata Szymańska, chyba,że taka osoba też uszyła słonie. Fajnie, że udało się nam coś zdziałać, to napawa nadzieją.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)