27 stycznia 2016

Husqvarna Viking Designer SE (maszyno-hafciarka)


  • Nazwa i model maszyny Husqvarna Viking Designer SE maszyno - hafciarka
  • Rok zakupu: 2006
  • Czas użytkowania: cały czas od zakupu :-)
  • Maszyna była zakupiona jako: NOWA
  • Cena: 15000 zł
  • Miejsce zakupu: zakup przez internet z Krakowa
  • Stopień zaawansowania w szyciu: zaawansowana/zaawansowany szyje od lat (lubi szyć i radzi sobie całkiem dobrze)
  • Plusy maszyny: jest cicha i nigdy mnie nie zawiodła. Ma bardzo dużo ściegów co nieraz wykorzystywałam. Uwielbiam też na niej haftować, ma hafty w pamięci. Duży dotykowy ekran.
  • Minusy maszyny: nie potrafię wymienić.
  • Serwis: przez tyle lat nic mi się w tej maszynie nie popsuło i nie korzystałam z serwisu.
  • Podsumowanie: niestety ten model nie jest już dostępny w normalnej sprzedaży (może ktoś używaną sprzedawać) ale firma ciągle wypuszcza nowe i ulepszone modele hafciarek. Jeśli ktoś uwielbia szyć i dodatkowo ozdabiać swoje uszytki w szczególny sposób, to bardzo polecam zakup takiej maszyny. Hafciarka daje nieskończone możliwości.
Aneta Dziedzicka

Więcej zdjęć tego cacka oraz bardziej szczegółowy opis znajdziecie na blogu Anety -> KLIKKLIK

 
Ehh marzenie...

3 komentarze

  1. Zazdroszczę ale cena straszna :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety takie ceny ma sprzęt z bardzo górnej półki :)

      Usuń
  2. mam taką na sprzedaż - też z 2006 roku. sprzedam za 4500 PLN
    https://www.olx.pl/oferta/hafciarka-husqvarna-viking-designer-se-CID628-IDjyDAB.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)