25 października 2011

Made by Susanna: sukienka na konkurs Łucznika

Na samym początku chcę serdecznie podziękować "moim" fantastycznym fotografom: Robertowi Kamińskiemu i Krzysztofowi Grabowskiemu za zorganizowanie sesji.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o część oficjalną ;) A tak poza tym to mam nadzieję, że czytelnicy mojego bloga będą mogli częściej oglądać profesjonalne zdjęcia Waszego autorstwa Panowie :)

Tę sukienkę uszyłam specjalnie na jesienny konkurs Łucznika "KOLOROWA JESIEŃ", o którym wspomniałam tutaj. Pomysł, projekt i wykonanie - moje :)
Materiał to elanowełna pochodząca (o czym poinformowano mnie w sklepie) z dawnego centrum "tkanin wełnianych" czyli Bielska-Białej. Jak szyje się z takiej wełenki - tego pisać nie muszę. Powiem krótko: REWELACJA!

Niestety z wszyciem podszewki nie szło już tak gładko. To coś czego robić nienawidzę... a muszę. Podszewka ważna jest, nawet bardzo, więc zacisnęłam zęby i z łzami w oczach szyłam. Jestem przekonana, że zyskałam kilka siwych włosów na głowie :]

Podczas szycia wspomogłam się Złotym Krojem. Góra sukienki jest (po części) zaczerpnięta z tego wykroju.

Na dziś tyle. Wracam do maszyny i pozdrawiam iście jesiennie :)






42 komentarze

  1. Wow! Sukienka rewelacja! Zdjecia naprawde profesjonalne, zwłaszcza te dwa ostatnie podobają mi sie najbardziej!Myślę, ze szanse na wygraną masz ogromne. Będę trzymać kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko...modelka z Ciebie jak sie patrzy, powinni od teraz Ciebie w Burdzie zamieszczac! Sukienka kapitalna i trzymam mocno kciuki za wygrana!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, bardzo mi się podoba. Wszystkie zdjecia ładne i oddają piekno Twoje oraz sukienki, z wyjątkiem dwóch ostatnich fotek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, piękna Ty, nic, tylko się zachwycać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamusiu kochana, boska ta sukienka! Trzymam kciuki za wygraną. I bardzo podoba mi się pomysł na sesję fotograficzną i co z niej wyszło - doskonałe zdjęcia, Ślubny potwierdza, że dobre, a on się zna, bo on w tej kwestii jest Leon zawodowiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i ładne kompozycyjnie jest to rozcięcie na przodzie i materiał zachodzący na siebie niczym płatki tulipana. Trzymam kciuki za wygraną! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz!! Sukienka minimalistyczna, takie lubię bardzo:) Miejsce w finale masz zagwarantowane:) Miałyśmy startować, ale już nie wiem;) hehe Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka; elegancka, klasyczna a zarazem nowoczesna, świetnie uszyta. Do tego ta cudowna sesja! bomba! właśnie widziałam zdjęcie na FB i aż mi szczęka opadła; pomyślałam sobie: znam tę modelkę!! :O Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest rewelacyjna, a zdjęcia - poezja :) Barrrrdzo mi się podobają. Pomysł z liśćmi fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba sukienka ze względu na tulipankowy dół:) Świetnie pasuje do niej ten kapelusz a raczej do ciebie w tej sukience...Zdjęcia- rewelacja, zwłaszcza ostatnie pełen profesjonalizm. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia i sukienka bardzo ładne. Pomysł miałaś fantastyczny i chyba zgarniesz nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiu fiu :) Rewelacyjna kiecka, Modelka, sesja, wszystko super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienka, trzymam mocno kciuki :)
    No i zdjęcia fajne, zwlaszcza te na białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDOWNA!!!! :)))) Krój, kolory, ten pasek.... Jak nie wygrasz to obiecuję nigdy więcej nie zajrzeć na stronę łucznika, foch i tyle będzie! :)

    Zazdroszczę jak nie wiem co! :)

    A czy ewentualnie możesz zdradzić czy ten ciemniejszy pasek jest dodatkowy czy wszyty w sukienkę?

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka sliczna, a sesja zdjeciowa chyba udana :) Nie wiem dlaczego, ale pierwsze i przedostatnie zdjecie przywoluja mi na mysl... Pocahontas ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna TY, sesja, sukienka i wszystko... :) Życzę Ci wygranej :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu bosko... Sukienka jest...MEGA śliczna, a całe zestawienie...łoo matko... Naprawdę wszystko mnie zachwyca... SUPER!!!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego taką ładną uszyłaś... teraz nie mam szans :(

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka. Bardzo mi się podoba dół. Te zaokrąglenia dodają sukience lekkości.

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie kochana wygraną masz w kieszeni!!! sukienka jest fantastyczna, minimalistyczna forma, ciepły kolor, idealne dodatki, świetna stylizacja, zdjęcia mistrzowskie, aż szkoda, że takie maleńkie (wiem, można powiększyć ;))
    z całych sił trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Monia dzięki! Mi też podobają się te zdjęcia na ciemnym tle. Są takie trochę... mroczne ;)

    Sylwia hehe przesadzasz ;)

    Vila, jezdem dzięki dziewczyny! ;)

    Intensywnie Kreatywna pomysł na sesję z liśćmi przyszedł mi do głowy nagle. I to był faktycznie strzał w 10. Niestety białe tło się strasznie ubrudziło :/

    Brahdelt jako jedyna napisałaś to co chciałam pokazać w tej sukience - dół "tulipanek" :) O to mi właśnie chodziło :]

    Sistu dzięki ale czy będę w finale - szczerze w to wątpię :)

    Brummig hehe dzięki :)

    Anja dziękuję :)

    Monika Magdalena uwielbiam kapelusze :) Myślę, że ten tutaj pasuje idealnie :)

    Aurin taaa bo wygram :> Chciałabym ale już była na forum dyskusja o dziwnych wyborach jury ;)

    Magdor dziękuję pięknie!

    Ewesko miałam Ci odpisać na e-maila. Możesz mnie udusić jak się w końcu spotkamy :D

    pracownia weekendowa Twój komentarz mnie rozbroił :D
    To pasek - zwykła, szeroka guma tylko zapięcie przesunęłam na plecy żeby z przodu był gładki :)

    Karo mi tez te zdjęcia kojarzą się z Pocahontas.

    Sofijo zatem nie dziękuję!

    Ironia dziękuję!!

    Gosia no nie mów że nie masz szans. Dobre zdjęcia to nie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  22. boszz, jakie piękne zdjęcia, wygrasz jak nic! ja bym Cię wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeboska sukienka! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka cud miód i orzeszki. Super jest.

    OdpowiedzUsuń
  25. a mi się ogolnie sukienka bardzo podoba :) Chociaż jednak prezentacja jest ważna... ale chyba kiepską kategorię wybrałyśmy :P Za bardzo oblegana. A mi maszyna tak paskudnie piszczy i wogóle ... smarowanie tylko chwilowo pomogło :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny jesienny klimat! Susanno, w deszczu liści i karmelowo-camelowych barwach tulipana po prostu super! Trzymam kciuki! Ula

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia, i bardzo ładny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Susanko - cudna sukienka - pięknie się na Tobie prezentuje i zdjęcia też są bardzo efektowne - trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka piekna,a zdjęcia nesamowite i zjawiskowe,ale cóż się dziwić jeśli taka kobieta na nich jest :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdybym była jurorem w tym konkursie to u mnie miałabyś pierwsze miejsce. Skromna elegancja w mojej ulubionej tonacji kolorystycznej. Zjawiskowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  31. Raz jeszcze dziękuję za przemiłe komentarze i proszę o trzymanie kciuków. Druga maszyna "na zapas" naprawdę bardzo by się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super sukienka. Napisałam do Ciebie maila. Zauważyłam coś na stronie Łucznika. Mam nadzieję, że wszystko OK. Życzę wygranej.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny kolor i wykonanie. W szczególności podoba mi się wykończenie dołu i pasek w talii. Wyglądasz w niej olśniewająco

    OdpowiedzUsuń
  34. Super sukienka i super modelka :) żebym to ja była taka fotogeniczna...

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna, bardzo oryginalna sukienka i do tego profesjonalne zdjęcia, nic tylko już gratulować pierwszej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, świetna praca. Bardzo podoba mi się ten dopasowany krój. Pozdrawiam Banty

    OdpowiedzUsuń
  37. Te zdjęcia mnie zachwyciły szukam takiego fotografa ? Czy ten fotograf robi zdjęcia na zlecenie? są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. MiMi oczywiście że Robert robi zdjęcia na zlecenie. Możesz się z nim (i z Krzysztofem, to wspólna firma) skontaktować przez formularz lub przedzwonić. Tutaj znajdziesz namiary -> http://panoramysferyczne.com/index.php/kontakt/
    Niebawem kolejna sesja i nowa porcja zdjęć :) Ciesze się, że ktoś docenił pracę chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję wygrania maszyny :D :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Gosiu dziękuję!! I ciesze się, że Twoją pracę także doceniono :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)