8 lutego 2011

Made by Susanna

Pierwsze uszytki z niedawno zakupionych materiałów :) Dawno nie byłam tak zadowolona z efektów końcowych.

Taka sukienka "chodziła" za mną od bardzo dawna. Miała być dopasowana, wygodna, miękka i niegryząca :> No i jest. Powstała po przerobieniu wykroju na t-shirta z Burdy. Co tu dużo pisać - bardzo mi się podoba. Problemem był jedynie wybór wersji kolorystycznej: jasna góra i ciemny dół czy ciemna góra i jasny dół bo tkanina jest dwustronna. Ostatecznie małżonek zadecydował i wyszło jak widać ;)



Radością moje serce napawa również fakt, że koszt całościowy uszycia wyniósł ok. 11 zł :)




A tutaj widzicie bluzkę (tiaaa Burda nr 12/2009), z której powstała sukienka. Kiedyś miałam "fazę" na jednokolorowe bluzki a teraz lubię gdy mają jakieś ozdóbki. Koszt końcowy to ok. 8 zł.





PS. Jakimś cudem udało mi się wyjątkowo sprytnie rozmieścić części wykroju i ostał się kawałek materiału, z którego wypadałoby coś uszyć. Może spódniczkę?!
Do następnego!

11 komentarze

  1. Jak ci się szyło dzianinę? Kupiłam kupon i się zastanawiam czy nie zacznie mi się marszczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło matko jak młodo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! A jaka ładna modelka :-) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ci dopiero spryciara z ciebie :), widzę że nie źle śmigasz na overlocku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stefciu - super mi się szyło tę dzianinę! Na overlocku to nie problem. Trzeba tylko uważać, żeby oczka nie poleciały.

    Aneta, Sylwia - dzięki dziewczyny :)

    longredthread - bardzo miło mi to słyszeć :D czas mnie w miarę oszczędza...

    Lala dzięki :-* Kurcze zawsze unikałam falban a teraz mam taką straszną ochotę uszyć bluzkę z żabotem którą Ty też szyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, Sus, prześlicznie!
    Bluzka jak marzenie, a i Ty pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, pięknie, pięknie! Chciałabym jeszcze zobaczyć cię w tej sukience, ale nawet bez modelki widać, że musi być nie dość, ze śliczna, to jeszcze komfortowa. Bluzka ma super tę kokardę i piękną modelkę :D Czekam na spódniczkę z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karo dziękuję... normalnie rumieniec zagościł na mej twarzy :D

    Pomidorko specjalnie dla Ciebie zrobię foto w tej sukience :D Na spódniczkę też czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeee! to nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka i bluzka też bardzo fajna:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)