22 września 2012

Prośba z SERCEM - konkurs dla kreatywnych maskotkomaniaków!

Dziewczyny i chłopaki mam do Was serdeczną prośbę. Poniżej wyjaśniam o co chodzi.

Nie dalej jak wczoraj odezwała się do mnie Pani Viktoria - wolontariuszka Fundacji "Mam serce". Owa Fundacja organizuje konkurs na swoją własną maskotkę. Maskotka, która spodoba się najbardziej zostanie cegiełką, która będzie rozpowszechniana a pieniążki ze sprzedaży zasilą konto Fundacji czyli zostaną przekazane na rzecz małych podopiecznych.
Po drodze będzie akcja szycia owej cegiełki ale zanim to nastąpi - najpierw musi zostać wyłoniony zwycięzca:)

Wiem, że jesteście niezwykle kreatywni i że wiele z Was uwielbia szyć maskoty dla swoich dzieci. Myślę, że niejednokrotnie bogata wyobraźnia dziecka podsuwała Wam genialne pomysły :)

Proszę i gorrrrąco namawiam - przesyłajcie swoje prace na konkurs fundacji "Mam serce". Macie czas do 15 października!
Wszystkie szczegóły są dostępne na stronie Fundacji ->  KONKURS


Proszę też o rozpowszechnienie pocztą pantoflową powyższej akcji.
I śmiało - częstujcie się bannerkiem :)

Pozdrawiam!
Sus

6 komentarze

  1. Sus 31 jest wyłonienie zwycięzcy a czas jest do 15.10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam :) A na początku dobrze wpisałam, zerknęłam na plakat raz jeszcze i wpisałam błędną datę :) Ehhh a 4 oczy mam.

      Usuń
  2. no to ja się częstuję... trzeba pomyśleć nad tą maskotką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Umieszczę banerek na Fb i u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne wyzwanie - banerek zamieściłam aby innych zachęcić i oczywiście już myślę co tu by zmajstrować dla maluchów :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak.. Dzieciaki to mają świetne wizje. Często w internecie można spotkać zdjęcia "realizacji" dziecięcych rysunków:) Wyzwanie świetne, ale chyba się nie podejmę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)