24 czerwca 2016

Husqvarna Viking Platinum 775


  • Nazwa i model maszyny Husqvarna Viking Platinum 775
  • Rok zakupu: 2012
  • Czas użytkowania: 3 lata 
  • Maszyna była zakupiona jako UŻYWANA
  • Cena: ok. 2 000
  • Miejsce zakupu: Allegro
  • Stopień zaawansowania w szyciu 
    - średnio zaawansowana/średnio zaawansowany (szyje od pewnego czasu)
  • Plusy maszyny : Komputer jest dla mnie ogromnym plusem maszyny, podpowiada wszystko. Wystarczy wybrać rodzaj tkaniny oraz pożądany ścieg a maszyna sama sugeruje stopkę, napięcie nici dolnej i górnej. Kolejnym plusem jest duża ilość stopek, które bardzo ułatwiają szycie. Łatwość nawlekania maszyny. Maszyna posiada wiele ściegów ozdobnych. Można w niej też regulować prędkość szycia. A i jest bardzo cicha.
  • Minusy maszyny: Jedyny minus jaki przychodzi mi do głowy to fakt, że dodatkowe akcesoria do maszyny są drogie.
  • Serwis: Sama maszyna nigdy mnie nie zawiodła. Z mojej winy zepsuł się pedał (rozpadł się - po tym jak bawił się nim kot, zabawa była dosyć brutalna).
  • Podsumowanie: Uważam swoją maszynę za maszynę idealną :). Wiele się na niej nauczyłam, jest intuicyjna w obsłudze, a dzięki "komputerowi" także wiele sama "podpowiada". Polecam ją każdemu niezależnie od stopnia zaawansowania w szyciu potrafi moim zdaniem sprawić wiele radości. 
Magda


0 komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)