8 kwietnia 2011

Kobiety do maszyn! czyli skan wywiadu ze mną

Hasła z socjalistycznych plakatów krzyczały: "Kobiety na traktory!".
My bloggerki samoszyjące wołamy "Kobiety do maszyn" - do szycia of course ;)

Spełniam obietnicę i wklejam skan wywiadu z "Szycia krok po kroku".
Prócz mnie w SKPK znalazły się następujące bloggerki: Marchewkowa, Lala i Ula :)





Jestem szczęśliwa, że mogłam znaleźć się w tak cenionym czasopiśmie jak Burda. To niezapomniana przygoda i radość:)

Życzę miłej lektury i przepraszam za fatalną jakoś skanu.

26 komentarze

  1. Madziu moje gratulacje:* Cieszę się niesamowicie. Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek - pewnie sentymenty z wizażu;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesu i wywiadu! :) To musi być miłe, zostać docenionym za pasję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja głupia myślałam, że to jednak żart na prima aprillis był!!!!!!!!
    Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! To bardzo przyjemne zostać zauważonym. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kochana "uszytkowa" bloggerko! Przeczytałam, podziwiam i jestem dumna!!! I oczywiście gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo. Chciałbym szyć ale jakoś nie mogę się zabrać do maszyny. Pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje :) I życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, chyba sobie kupię tą burdę i będę się chwalić, że znam tą słynną bloggerkę (nawet jeśli nie na żywo;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajnie, super! gratuluję i buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! Gratluję!Zdolna bestia! :) No i szycie twoje świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem dumna, ze mam taka slynna znajoma :-)Bardzo ciekawy wywiad, przeczytalam juz w Empiku, bo nie moglam sie doczekac kiedy z Burda dojade do domu. Brawo:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję i wzajemnie, bo te gratulacje należą się przede wszystkim Tobie, Susanno! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję z całego serca!!!! Rewelacyjnie musisz sie czuć :) Wywiad bardzo sympatyczny, czyta się jednym tchem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mags cieszę się, że do mnie zaglądasz! Na wizażu Cię ostatnio nie widuję ale pamiętam wzajemne zakupy jeansów i butów :D

    pandorcia ano miło być docenionym ;) nie powiem, ze nie :D

    Katia dziękuję :*

    monika.lisiecka przecież pisałam, ze to nie żart ;)

    Brahdelt dziękuję :*

    Mamo Ewo dzięki wielkie :)

    Kora dziękuję kochana :*

    ankaskakanka to niedobrze... bo ten wywiad miał być zachętą do spróbowania swoich sił w krawiectwie :)

    Anja dziękuję ślicznie :*


    Betty B. dziękuję :) Rozbroiłaś mnie tym komentarzem :D


    urkye, Eweska, Anniegmatic, kpkacha dziękuję pięknie dziewczyny!!

    Granda dziękuję, dla Ciebie też buziaki!

    Sofija a ja podziwiam Twoje niesamowite prace! Cudeńka :)

    S jak Sylwia i Szycie dziękuję :) Do nas ten dodatek w ogóle nie dociera... yhh tak to jest jak się mieszka na wsi.

    Marchewkowa dziękuję :)

    Pomidorrra dzięki! Czuję się dobrze ;)

    Annkaf, ThimbleLady, Anula, JoM dziękuję kochani!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sus gratuluje!Świetny wywiad!
    Życze dalszych sukcesów!
    Blonde

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, mozesz byc naprawde z siebie dumna ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)