8 grudnia 2011

Profesjonalne krzywiki krawieckie

Proszę Państwa zaszalałam!
A co! Postanowiłam sprawić sobie prezencik świąteczno-urodzinowy.
Poza tym na te krzywiki "miałam smaka" od dłuższego czasu. Były w promocji ale gdy w końcu podjęłam męską decyzję o zakupie - promocja skończyła się. Normalka. Na szczęście Święta niebawem więc Ula znów kusi ceną :) Tym razem zadziałałam szybko. Kurier też spisał się na piętkę i już mogę się nimi cieszyć.

A więc oto one - profesjonalne krzywiki krawieckie ze Złotego Kroju.
Są wykonane z akrylu - tym samym są lekkie i poręczne. Wiem, że są tańsze odpowiedniki z drewna ale one w ogóle mi się nie podobają. A u mnie względy estetyczne odgrywają dużą rolę :)




Krzywiki są umieszczone w etui w którym można je przechowywać. Z kolei na etui znajdują się rysunki pomocnicze, które wskazują w jakich miejscach używać danego krzywika - taka mała instrukcja obsługi.



Myślę, że znacznie ułatwią mi krawiecki żywot nie tylko podczas wykreślania form ze ZK czy z Burdy. Jeśli zapragnę skonstruować własną formę to mam już niezawodną pomoc. Dawno, dawno temu korzystałam z krzywików, których używał brat podczas tworzenia projektów budowlanych. Nie powiem, mimo, że pochodziły z wczesnych lat 80-tych całkiem sprawnie działały. Niestety gdzieś się zawieruszyły i nie potrafię ich odnaleźć.
Gdyby ktoś reflektował na krzywiki to można je kupić TU.

Pozdrawiam!

17 komentarze

  1. Och nie tania to pryjemność, ale na pewno ułatwią Ci prace i to znacznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa za zakup:)
    O napewno Ci to duzo ulatwi prace:)
    Mam je i dosc duzo z nimi kiedys pracowalam:)
    Mam nadzieje,ze beda Tobie sluzyly bardzo dlugo!
    Pozdrawiam serdecznie!


    Blonde:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby były w bardziej przystępnych cenach też bym nabyła, ale jak na razie nie narzekam ze współpracy z krzywikami do rysunku technicznego Michałowego, kosztowały cóś około 20 PLN. Ale jak najbardziej życzę miłego użytkowania, daj znać jak się z nimi pracuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzywiki to super sprawa przy modelowaniu form:) Ja weekend mam zamiar spędzić z moimi, mam nadzieję, że to będzie owocny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. AnaYo mam taką nadzieję :)

    Blone kurcze nie wiedziałam, że je posiadasz :> Ich pierwszy test już w weekend - wykreślanie formy na spodnie ze ZK.

    Monia napisze przy okazji prezentacji nowego uszytku ze ZK.

    Sistu a zatem pracowity weekend przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja niestety korzystam tylko z gotowych wykrojów:(

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie przy własnoręcznym tworzeniu wykrojów, to nie ma przebacz, krzywik jest niezbędny. Ja też mam komplet po mamusi, z dobrych lat '80.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zakupu! Krzywiki są świetne!
    Widziałam w necie i drewniane, i aluminiowe - ale z takimi chyba ciężko się rysuje. Te przede wszystkim są przeźroczyste i dzięki temu świetnie się z nimi pracuje. No a cena - adekwatna do jakości. Ja z nich jestem mega zadowolona czego i Tobie życzę :)

    Moje spodnie ze ZK już skrojone i też czekają na weekendowe szycie :) To się będzie działo ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. B ale przecież kiedyś może zaczniesz sama coś konstruować :) Nigdy nie wiadomo :)

    Intensywnie Kreatywna masz racje - przy własnoręcznym tworzeniu krojów - nie ma przebacz, krzywiki są niezbędne.

    Wiolu wierzę, że będę zadowolona. Zaraz zabieram się że tworzenie wykroju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to są takie ogólne krzywiki, czy specjalne do Złotego Kroju? Ja się w tym nie wyznaję, ale chciałabym sama sobie tworzyć formy i chyba takie krzywiki są konieczne? Poradź mi droga Susannko, bo jesteś światła w tych kwestiach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grandziu te krzywiki nie są tylko dla Złotego Kroju. Wykorzystasz je przy własnym konstruowaniu odzieży. Krzywiki są faktycznie niezbędne gdy sama zaczniesz wykreślać formy. Mówię to z małego ale jednak własnego doświadczenia. Myślę że rozwinę temat krzywików na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odpowiedź! Ja w takim razie poczekam na rozwinięcie tematu, bo noszę się z zamiarem zakupu (te Twoje są teraz na promocji) ale nie wiem dokładnie, jakie potrzebuję... Widziałam u Marchewkowej takie drewniane, dwa razy tańsze i zastanawiam się, czy one będą równie dobre?

    OdpowiedzUsuń
  13. No prosze nareszcie ludzie przestaną kupować Chińską tandetę i nauczą się sami szyć. A już się bałem ,że zawód Polskego Krawca może zaginąć. Pozdrawiam. Producent Odzieży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej jest wielki "boom" na szycie i myślę że w dobie kryzysu zainteresowanie szyciem utrzyma się. Wracamy do korzeni ;)Z czego bardzo się cieszę :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Drogi producencie, a może wyprodukowałbyśtakie krzywiki, żeby były dla nas tańsze?

      Usuń
  14. Szkoda, że nie podałaś ceny... A ile taka przesyłka waży?

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena krzywików jest podana na stronie Złotego Kroju. Kto chce to znajdzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)