1 września 2015

Klub Miłośników Maszyn Husqvarna - łączmy się!

W styczniu tego roku kupiłam drugą maszynę do szycia - używaną Husqvarnę Viking Prelude 370. Powyższy i dość zwariowany proceder szczegółowo opisałam na blogu -> KLIK
W krótkim czasie na blogu i na Facebooku pojawiło się mnóstwo komentarzy, także od innych użytkowników Husqvarn, z wesołą propozycją założenia klubu użytkowników maszyn tejże marki. Choć to była tylko luźna dyskusja to muszę przyznać, że w dniu zakupu drugiej maszyny sama o tym pomyślałam. Także "subtelne" uszczypliwości Maćka były pewnego rodzaju bodźcem do założenia klubu.


Po pewnym czasie wysłałam e-maila do Husqvarny z zapytaniem czy mogę użyć ich logo w razie gdybym kiedyś chciała pomysł założenie klubu wcielić w życie. Odpowiedź była pozytywna. I znów minęło kilka miesięcy.

No więc dziś, 1 września 2015 r., kiedy znaczna część społeczeństwa poniżej 18 roku życia rozpoczyna kolejny rok nauki - ja rozpoczynam działalność Klubu Miłośników Maszyn Husqvarna.

Klub to może za wiele powiedziane (ale ładnie brzmi!), chodzi o miejsce (bazę danych) w sieci dla wszystkich posiadaczy maszyn do szycia Husqvarna. Tym miejscem będzie mój blog, na którym pojawi się dodatkowa zakładka odsyłająca zainteresowanych do Klubu.

Każdy posiadacz (nie potencjalny nabywca tylko autentyczny posiadacz) maszyny marki Husqvarna, który chce dołączyć do klubu, proszony jest o podzielenie się wrażeniami z użytkowania swojej maszyny. Bez względu czy owe wrażenia są pozytywne czy negatywne. Jak na spowiedzi, szczerze do bólu. Mam nadzieję, że taka baza danych pomoże innym rozwiać wątpliwości związane z potencjalnym zakupem maszyny. Poza tym fajnie będzie się spotkać w jednym miejscu i pooglądać kto czym szyje.

OK, to jak to działa?! Otóż działa bardzo prosto:
Użytkownik maszyny proszony jest o wysłanie na mój adres e-mail: susanna.szyje@gmail.com odpowiedzi na kilka poniższych pytań. Ważne! Proszę zachować kolejność przy udzielaniu odpowiedzi.
  • Nazwa i model maszyny (wszystkie szczegóły łącznie z numerem np. Husqvarna Viking Daisy 335)
  • Rok zakupu: (np. 2005)
  • Czas użytkowania: (np. 5 lat)
  • Maszyna była zakupiona jako NOWA/UŻYWANA
  • Cena: (jeśli pamiętacie)
  • Miejsce zakupu: (np. sklep internetowy/sklep stacjonarny/odkupiona od znajomego/rodziny, prezent)
  • Stopień zaawansowania w szyciu (wybrać jeden):
    - początkująca/początkujący (stawia pierwsze kroki w krawiectwie)
    - średnio zaawansowana/średnio zaawansowany (szyje od pewnego czasu)
    - zaawansowana/zaawansowany (lubi szyć i radzi sobie całkiem dobrze)
    - krawcowa pełną gębą/krawiec pełną gębą (szyje od lat a krawiectwo nie ma tajemnic)
  • Plusy maszyny (tutaj proszę opisać co lubicie w swojej maszynie, jakie funkcje Wam się przydają, z czego chętnie korzystacie - ogólnie wszystko to z czego jesteście zadowoleni i co wprowadza Was w dobry nastrój podczas szycia)
  • Minusy maszyny (tutaj proszę opisać co Was w danym modelu denerwuje, czego Wam brakuje, z czego nie jesteście zadowoleni)
  • Serwis (czy maszyna zrobiła Wam psikusa i zepsuła się? Jeśli tak to co zawiniło, jaka to była usterka)
  • Podsumowanie (kilka słów na co warto zwrócić uwagę w danym modelu, czy go polecacie czy nie polecacie - zapraszam do wyrażania opinii)
  • Zdjęcie (mile widziane zdjęcie real foto - chociaż jedno, w miarę dobrej jakości)

I to wszystko. Same konkrety bez wodolejstwa.
Aha oczywiście kto chętny może poczęstować się logo Klubu i umieścić go na swoim blogu czy fanpage.
A tutaj link do fanpage KMMH -> KLIK

Pozdrawiam!
Sus


Logo zaprojektował genialny Robert z CMYKdesign :)

14 komentarze

  1. Juupii!! Ja się piszę, ale to zasiądę do tego jak będę mieć wenę. Idealna okazja, żeby w końcu na blogu opisać mojego Stefana :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Husqvarny są zdecydowanie niedoceniane. Wszędzie te Janome i Janome ;-) a Husqvarny naprawdę są bardzo dobre, mocne i porządne, a tańsze. Wysłałam mail i zaraz rozpowszechnię Twój post na Fb, żeby się więcej Husqvarnianek zgłosiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na pewno dołączę do klubu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, chociaż już jest jako maszyna zapasowa ( tak na w razie czego ), mam sentyment i na pewno napiszę o swojej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kupię sobie taką, to od razu się zapisze do tego klubu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to nie przypadek, że wkrótce po tym, jak założyłam fundusz na Husqvarnę E20, powstał taki klub. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam Husqvarnę, :-) Nadal ją mam i nikomu nie oddam :-) AT

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez używam Husqvarne - nie żałuję, jest naprawdę ok

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogarne to na spokojnie ale podoba mi się zamysł bo kocham swoją husqvarne jak dziecko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogarne to na spokojnie ale podoba mi się zamysł bo kocham swoją husqvarne jak dziecko

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest czołg a nie maszyna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)