2 października 2015

Husqvarna Viking E10

  • Nazwa i model maszyny: Husqvarna E10
  • Rok zakupu: 2007
  • Czas użytkowania: 8 lat
  • Maszyna była zakupiona jako: nowa
  • Cena: 600 zł
  • Miejsce zakupu: Media Markt. Podobała mi się najbardziej ze wszystkich, które stały na półce a teściowa uparła się że maszynę muszę mieć.
  • Stopień zaawansowania w szyciu - początkująca/początkujący (stawia pierwsze kroki w krawiectwie)
  • Plusy maszyny: pierwszą rzeczą jaką uszyłam była sukienka dla rocznej córki. O szyciu nie miałam zielonego pojęcia to Husqvarna prowadziła mnie za rękę. Bardzo intuicyjna, cicha.
  • Minusy maszyny: brak
  • Serwis: maszyna podczas przeprowadzki upadła i wykrzywiła się rączka ale mąż odkręcił 4 śruby i rączka wróciła na swoje miejsce :)
  • Podsumowanie: stanowczo polecam ten model maszyny! Po prostu miłość od pierwszego spojrzenia.
 
Pozdrawiam
Aleksandra Leszczyńska
Zapraszam na swojego bloga http://druciaczek.blogspot.com/


4 komentarze

  1. To chyba nie jest Husqvarna tylko podróbka. Ponadto oryginalne sprzedają chyba tylko w firmowych sklepach.
    Husqvarna ma jeszcze na swoich wyrobach firmowy znaczek.Ceny chyba mieli zawsze również inne...
    Ale jeżeli szyje dobrze, to może nie ma to znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia czy to szwedzki produkt cz nie ale powinno pisać na obudowie. Swoją Husqvarnę nie kupowałam w sklepie firmowym a jest oryginałem ale może od tego czasu coś się zmieniło. Jeśli użytkowniczka zadowolona to myślę, że jest dobrze.

      Usuń
  2. Aurelia pojedź pomacaj zweryfikuj i kup :) Cały czas w sprzedaży! Pozdrawiam
    http://www.mediamarkt.pl/maszyna-do-szycia-husqvarna-e10,id-4819

    OdpowiedzUsuń
  3. W sklepie firmowym też do kupienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)