26 kwietnia 2013

Chcemy więcej męskich wykrojów w Burdzie PL

Akcja o której z pewnością już słyszeliście :)

Dopełniam zatem obowiązku poinformowania moich czytelników o akcji zorganizowanej przez Longredthread i Bartka vel Bartas'a De :)
Bartek jest twarzą akcji - nie dziwota, w końcu to najpopularniejszy szyjący facet w blogosferze :]

Gwoli ścisłości chodzi o to aby nakłonić Burdę do wydania choć jednego zeszytu z męskimi wykrojami w roku.
W tym celu należy przejść na stronę -> http://meskiewykroje.blogspot.com/ i pobrać petycję w wybranym języku, którą następnie należy wysłać do redakcji Burdy na adres: burdastyle@burda.com
Nie zapomnijcie podpisać się.

Zacnym i właściwym jest także pobranie jednego z bannerków dostępnych na w/w stronie i umieszczenie go na swoim blogu w widocznym miejscu :)

Mam nadzieję, że Burda ugnie się pod naszym żądaniem i wywalczymy ten jeden dodatkowy numer z męskimi wykrojami!  Byłoby wspaniale :)




Pozdrawiam!
Sus

5 komentarze

  1. Podpisałam petycję na samym początku i ciągle zapominam o bannerku. Ech ja gapa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, to brzmi prawie jak wypowiedzenie wojny: żądamy, ugnie się, walka... wydawca puści takie pismo jeśli będzie widział, że jest na to rynek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rynek jest i chętni na zakup też są - w końcu większość z nas ma drugie połówki płci męskiej, którym możnaby coś fajnego uszyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam w koncu czas aby petycje podpisac, dziekuje za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja! Mi również brakuje wykrojów męskich ubrań w Burdzie, mam nadzieję, że coś się ruszy w tej materii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)