19 kwietnia 2013

3 urodziny bloga

19 kwietnia 2010 roku wszystko się zaczęło - moja blogowa przygoda. W ogóle 2010 rok był wyjątkowy i szczęśliwy pod każdym względem.
A dziś, aż trudno w to uwierzyć, blog obchodzi swoje 3 urodziny :) To mało i dużo zarazem.


Nigdy nie zakładałam jakiegoś określonego czasu do którego będę sobie blogować. Ot po prostu mam o czym pisać to piszę, nie mam - nie piszę. Nie produkuję się na siłę bo wiem, że wierni czytelnicy o mnie nie zapomną.

Jak co roku chcę z tego miejsca serdecznie podziękować wszystkim moim miłym czytelnikom za to, że SĄ, że wciąż tu zaglądają choć ostatnio mniej u mnie wpisów. Po prostu JESTEŚCIE a przez to ja czuję, że to co robię ma sens i komuś się przydaje. Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie jeśli na jakiś czas zniknę. Szyć na pewno nie przestanę bo to jak narkotyk - wchodzi w krew i uzależnia ;)

Dziękuję, dziękuję, dziękuję za kolejny wspólny rok. I mam nadzieję, że 19 kwietnia za rok będę mogła zamieścić kolejny wpis pt. "4 urodziny bloga" ;)


Pozdrawiam!
Sus


51 komentarze

  1. Gratulacje! Skoro 2010 byl dla Ciebie takim dobrym i szczesliwym rokiem, to zycze aby kolejne lata byly rownie szczesliwe (albo jeszcze szczesliwsze).

    OdpowiedzUsuń
  2. To już tak długo :) ? Zatem gratulacje i życzenia ogromnej weny, pomysłów i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję trzeciej rocznicy :)

    i pewnie, że nie zapomnimy... a Ty pochwal się, proszę kiedy już będziesz znała płeć maleństwa (jeśli to nie tajemnica :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zapominamy :)
    Wszystkiego najlepszego zatem dla bloga i dla jego autorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to serdecznie gratuluję! No i kolejnych rocznic życzę:)) Napisałam u siebie, ale powtórzę tutaj: nie wiem,jak bardzo musiałabyś się starać żeby zepsuć bluzkę z baskinką, potrafisz szyć o niebo bardziej skomplikowane rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno nie zapomnę :) jestem od początku i nigdzie się nie wybieram ;) no i rzecz jasna gratulacje z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję bardzo serdecznie! I mnóstwa świeżych pomysłów życzę!! Dziękuję, że jesteś i tworzysz bardzo wartościowy blog!
    ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat! Sto lat! I życzę kolejnych co najmniej 3-ch lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Sus:)) I mnóstwa kolejnych, szczęśliwych lat szycia;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat :) I jeszcze wspanialszego kolejnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Kolejnych wielu lat w blogowaniu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I just found you and I am absolutely in love with your sewing work, so creative! Happy birthday blog! I hope you continue to enjoy us for much longer ....

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja życzę najlepszego! Zaglądam tu od niedawna, blog jest wspaniały :-) Szycie rzeczywiście piękne i uzależniające ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze, stu lat blogowania :-) i samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!!
    Jak ten czas szybko leci:) no proszę.
    Jakby nie patrzeć to jest spory kawałek życia, nie tylko blogowego ale i ludzkiego:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog jest już w wieku przedszkolnym... Gratulacje!

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję :) wszystkiego najlepszego :) dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stooo laaaat!!!!:)
    Jeszcze wspanialszego roku, pod każdym, nie tylko blogowym, względem:) Uściski od nas!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat! Też dobrze wspominam rok 2010, a i 19 kwietnia jest sympatyczną datą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych i ciekawych lat z szyciem i blogowaniem:]

    OdpowiedzUsuń
  21. GRATULUJĘ SUS!!!!Życzę Ci kolejnych rocznic!!!Nie wyobrażam sobie abyś Ty zaprzestała blogowania...moja odnowiona przygoda z szyciem zaczęła się od nowa dzięki Twojemu blogowi,na który przypadkowo natrafiłam w necie.....właśnie jakieś 3 lata temu....Pomyślałam sobie "Ach....jak ta dziewczyna szyje....,a jak wygląda,a jakie ma zdjęcia......"Pozdrawiam serdecznie T..ny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy. trzymam za słowo i czekam na zapowiedziany post o czwartych urodzinach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. no to kolejnych wielu wielu lat w sferze blogowej ;)
    powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szyciowego wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Co najmniej10 lat dalszego blogowania.Co najmniej 100-tu następnych obserwatorów.I 1000 przyszłych postów!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj nie zapominamy:) Sus jestem dobrej myśli co do przyszłości Twojego bloga - szykuje nam się piękna kolekcja ubranek dziecięcych! jupi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje. I życzę kolejnych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje :) Kolejnych blogowych lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję!!Uwielbiam Twojego bloga, był jednym z pierwszych na które zaczęłam regularnie zaglądać:) myślę że zarówno blog jak i Twoja osoba była inspiracją dla wielu osób! poza tym - tak ciepło i przytulnie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Gratulacje! Gratulacje!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Sus kochana! Gratulacje z powodu rocznicy (trzyletnicy? :)) i życzenia wielu następnych blogowych lat.
    Mam nadzieję, że z nami wytrzymasz, a przerwę jakoś przetrwamy i zrozumiemy. Chociaż mam cichą nadzieję, że jednak w nawale nowych obowiązków, które cię niewątpliwie czekają, czasami do nas zajrzysz. Trzymaj się cieplutko i zdrowo przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego naj, Ty i twój blog zainspirował mnie do założenia mojego własnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uważam ten blog za start mojego blogowania, to był pierwszy krawiecki blog na którego trafiłam i jakoś tak zajmuje ważne miejsce w moim sercu do dziś dnia, a jeszcze po spotkaniu Ciebie to już wogóle. Najlepszego.

      Usuń
    2. i Ja się pod tym podpisuje :)
      chciałabym, żeby mój blog też "doszył" trzecich urodzin

      Usuń
  34. Wszystkiego najlepszego♥100 lat♥

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję :) fajnie, że dziś byłaś - super, że zdążyliśmy wszystko uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję! Oby kolejny rok był bogaty w pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję! :) I kolejnego kreatywnego roku życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja się przyłączam do życzeń!
    Panuj nam jak najdłużej Królowo Sus!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego co najlepsze :) Dużo weny twórczej, nici, igieł i pary w stopie by dusić na pedał i szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za życzenia :) O rety oby kolejny wspólny rok był nam dany :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Congrats and happy birthday to your blog! cheers!

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję kolejnych urodzin bloga!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję i wszystkiego najbardziej pomysłowego życzę. Okazało się, że ja i Twój blog obchodzimy urodziny tego samego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)