20 października 2017

Mała rzecz a cieszy - bluza ze Złotego Kroju.

Wieki całe nie szyłam ze Złotego Kroju. Okazja nadarzyła się gdy jedna z czytelniczek bloga (Ewelina pozdrawiam!) zleciła mi uszycie bluzy z reglanowymi rękawami.


Szczęśliwie kilka tygodni wcześniej kupiłam jeden z zeszytów ZK, który zwyczajnie mi się spodobał. Akurat znalazłam w nim wykrój na bluzę z reglanowymi rękawami. Najpierw chciałam szyć z Burdy ale w Burdzie trzeba najpierw "ustrzelić" dobry wykrój na reglany więc zrezygnowałam.

Cóż za zrządzenie losu. Moim zdaniem to bardzo udany zeszyt, sporo krojów mnie w nim zainteresowało i wiem, że jeszcze z niego skorzystam, ponieważ muszę uszyć sukienkę sąsiadce.


 

Ewelina dostarczyła materiały, ja zdjęłam miary, zrobiłam wykrój i już zaledwie po kilku tygodniach (hehe) bluza była gotowa do pierwszej przymiarki.
Powiem Wam, że takie przymiarki to ja lubię. Poza minimalnym zwężeniem po bokach (dosłownie o 1,5 cm), powiększeniem dekoltu i skróceniem rękawów mogłam zabrać się za wykończenie.


Gotowa bluza prezentuje się następująco. Ewelina zadowolona a jeśli ona jest zadowolona to ja tym bardziej. Nic tylko teraz szyć dla siebie:]



Pozdrawiam!
Sus

25 komentarze

  1. Piękna bluza! Wspaniała tkanina. Bardzo mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza. Połączenie gładkiej szarości z zdrukiem to super pomysł. Jest sporotowo ale też dzięi kwiatkom nieco romantycznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, racja. Bez tych kwiatów byłaby zwyczajną sportową bluzą a tak jest kobieca i subtelna :)

      Usuń
  3. Świetna bluza,a jeszcze jak dobrze leży to trzeba się cieszyć.Ja w Burdzie nie trafiłam na fajny raglan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz trafiłam w Burdzie na fajny reglan ale był on w dopasowanej sukience (pokazywałam ją na blogu). W szoku do teraz jestem ;)

      Usuń
  4. Możesz częściej wrzucać swoje uszytki na FB, bo wiadomo, że wyprodukowanie posta to zawsze więcej zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to teraz tak hurtem w jednym wpisie ale muszę zrobić jak piszesz - na fejsika :)

      Usuń
  5. tez bym chciała taką mieć :):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też ;) a tak na serio to potrzebuję uszyć i dla siebie ze 2-3 bluzy.

      Usuń
  6. Super można zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię raglany, ale jakoś zawsze mi się kojarzyły sportowo, a tu proszę, można romantyczne ;) piękna bluza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od wzoru. Ja reglany bardzo lubię ale ciężko trafić na dobry wykrój.

      Usuń
  8. Czyli jednym słowem polecasz złoty krój? bo ja sie przymierzam do jego kupna ale bardzo ostroznie, dopiero raczkuje w szyciu....pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej aczkolwiek dla ludzi z opanowanym szyciem i wiedzącym co i jak i kiedy ze sobą zszyć. Dla totalnych świeżaków raczej nie bo raz że trzeba znać podstawowe zasady w krawiectwie a dwa to przez przeoczenie można się pomylić robiąc wykrój i nie wyjdzie on tak jak powinien.

      Usuń
  9. Cudna od razu mam ochote cos uszyć ;) tylko jakos czasu brakuje na wszyztko :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, ale rAglan proszę:)
    AgaM

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam pytanko, czy można zaczać szyć ze złotego kroju bez zestawu startowego ? Kupując tylko kwartalnik ? Nie miałam nigdy w ręku ich wykrojów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie - potrzebna jest specjalna miarka a ona jest dodawana do zestawów startowych. Kwartalnik to same wykroje, coś jak Burda.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)