16 października 2017

Jak ten czas leci.... 5 urodziny mojego sklepu!

Bardzo dobrze pamiętam moment, w którym obwieściłam krawieckiemu światu (tutaj na blogu), że z dniem 15 października 2012 roku zaczyna działalność mój sklep internetowy eTasiemka.net. Od tego czasu upłynęło właśnie 5 długich lat!


W tym czasie wydarzyło się mnóstwo rzeczy: super przyjemnych i bardzo radosnych oraz tych bolesnych, dla mnie osobiście tragicznych.
Teraz póki co na szczęście wszystko kręci się w dobrą stronę. I mam nadzieję, że już tak pozostanie. Zaczynałam w mieszkaniu - obecnie sklep znajduje się w osobnym budynku i każdy kto ma ochotę może mnie odwiedzić osobiście :) Nawet po oficjalnych godzinach pracy - wystarczy zadzwonić i się umówić.

Poszerzyłam zakres usług o poprawki krawieckie - dzięki temu mam kontakt z żywym człowiekiem :) Choć bronię się przed tym rękami i nogami - zdarza mi się szyć na zlecenie. W końcu trzeba pokonywać własne bariery i lęki no nie ;)
Poza tym super widzieć radość w oczach klientów, gdy ulubiony ciuch znów pasuje i człowiek dobrze w nim wygląda.


Powiem Wam coś jeszcze: fajnie być na swoim, fajnie nie mieć szefa nad głową i fajnie jest łączyć życie zawodowe z prywatnym bez większego uszczerbku. Aczkolwiek koszty prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce są bardzo wysokie a ZUS trzeba zapłacić bez względu na wysokość obrotu. Terminy gonią nieubłaganie i absolutnie zawsze jest stres czy zdążę, czy się wyrobię i czy nie zawiodę.
Najtrudniejsze momenty prowadzenia własnej firmy? Gry choruje Staś.  Mimo, że jest w domu pod opieką dziadka (o ile starcza mu cierpliwości) to i tak cały czas się stresuję, przerywam pracę, doglądam i wysłuchuję "mama nie idź"... I oczywiście nie potrafię się dalej skupić na pracy. Yhhh takie życie. Ale i tak nie zamieniłabym prowadzenia własnej firmy na pracę na etacie. Póki co nie.

OK, dość ględzenia.
Jeszcze zapomnę przekazać ważną informację. Uczynię to na sam koniec - kochani do środy 18 października 2017 do godziny 23:59 możecie skorzystać z 15% rabatu na cały asortyment sklepu. Spokojnie, nie trzeba wpisywać żadnych kodów - rabat nalicz się automatycznie o czym już dziś mogli się przekonać moi klienci. Także zapraszam serdecznie, warto skorzystać kiedy nadarza się taka okazja :)

Dziękuję za te 5 lat i życzcie mi kolejnych co najmniej 5 no i niższych składek ;)


Pozdrawiam !
Sus

14 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz 100 lat - wystarczy abym w zdrowiu do emerytury dociągnęła :)

      Usuń
  2. Cześć,
    Wielkie gratulacje! Bardzo się cieszę, że tak dobrze Ci idzie. Życzę wielu kolejnych sukcesów i powodzenia w rozwijaniu sklepu :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Nie zawsze jest kolorowo, czasem mam ochotę tym wszystkim rzucić ale zaraz mi mija i sobie myślę "a co ty byś kobieto innego mogła w życiu robiś?! " ;)

      Usuń
  3. Powodzenia w kolejnych latach! ;) Obu Staś chorował jak najmniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - zdrowy Staś to szczęśliwa i spokojna mama oddająca się swojej pracy :]

      Usuń
  4. Bravo. 100LAT 100LAT. Powodzenia na kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gratuluję 5 lat i życzę kolejnych wielokrotności tej piąteczki, sukcesu zawodowego i w życiu osobistym. Niech biznes, który prowadzisz daje Ci stabilizację finansową, ale też i satysfakcję. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serducha za tak szczere i piękne życzonka :*

      Usuń
  6. Gratuluję, gratuluję!!! Powodzenia. Marianka50

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życze samych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, a zastanawiałaś się podczas tych 5 lat istnienia Twojego sklepu internetowego nad kampanią google adwords? Ja osobiście korzystałam z usług adwords wrocław i jestem bardzo zadowolona, przyniosło mi to wielu nowych klientów, w tym takich, którzy zostali na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)