31 sierpnia 2011

Candy - WYNIKI!

Pierwsze Candy u Susanny ogłaszam za zakończone!

W zabawie wzięło udział aż 71 osób :) Nie spodziewałam się takiej frekwencji! :)

W roli maszyny losującej wystąpił Maciek :D

Tutaj widzicie karteczki z Waszymi nickami/adresami.

Maszyna losująca zostaje zwolniona i...

... tym razem szczęście uśmiechnęło się do osoby o wdzięcznym nicku: KOLOROWA IDIOTKA :)

Serdecznie GRATULUJĘ! Zaraz się z Tobą skontaktuję w celu ustalenia wysyłki.

A wszystkim którzy zechcieli wziąć udział w zabawie ślicznie dziękuję :)

Pozdrawiam i do następnego!

13 komentarze

  1. KOLOROWEJ IDIOTCE :)gratuluję i pozdrawiam wszystkie Uczestniczki oraz miłą Gospodynię Candy:) Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. :( może innym razem..
    Jednak Kolorowej gratuluję i dziękuję za zabawe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Dzięki za zabawę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej osobie:) Mam pytanie propo złotego kroju. Prenumerujesz czy kupujesz,a jak kupujesz to gdzie i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ZK otrzymałam w celu przetestowania go. Ale kupić można w sklepie -> http://www.wykroje.eu/ lub na allego gdy wpiszesz Złoty Krój wyskoczą aukcje :) Jeśli będę zadowolona z wykrojów to rozważę zakup kolejnego zeszytu.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda :(((
    Ale zwyciężczyni gratuluję.
    BTW, profesjonalnie podeszłaś do sprawy (!) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podwiatr może następnym razem się uda. Chciałabym Was wszystkich obradować ale możliwości finansowe nie pozwalają na to :( W każdym razie "profesjonalne podejście" to moja dewiza ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, Ty :) Wysłałam Ci wczoraj e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak już widziałam!

    Dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)